SAY BINGO and RING THE BELL
Öğrencilerden defterlerine altı boşluklu bir bingo kartı hazırlamalarını ve tahtaya yazdığım free time activities/boş zaman etkinliklerinden altı
tane seçip yazmalarını istedim. Kelimeleri rastgele söyledim ve karelerdeki keliemelerin hepsi çıktığı zaman BINGO diye bağırığ gelip zile bastılar.
Etkinlik Videsosu için Tıklayınız.
Language Outcomes:
E4.4.L1. Students will be able to understand the general information in an oral text about likes and dislikes.
E4.4.S1. Students will be able to talk about their likes and dislikes.
FILL IN THE LETTERS AND CIRCLES
Öğrenciler LIKE harflerin içine sevdikleri etkinlikleri yazdılar. Dairelerin içine ise sevdikleri ve sevmedikleri şeyleri yazıp BUT bağlacı ile bağladılar.
Language Outcomes:
E4.4.S1. Students will be able to talk about their likes and dislikes.
E4.4.S2. Students will be able to engage in simple conversations about likes and dislikes.
'BUILDING SENTENCES WITH THE BOXES' ACTIVITY TO PRACTISE LIKES AND DISLIKES
Öğrencilere üzerinde kalp ve üzeri çizili kalp olan kağıtlar rastgele dağıtılır. Öğrenciler sırayla tahtaya gelirler. Masada and ve but kutularından doğru olanı seçmeye çalışırlar.
Masada olan diğer iki kutunun üzerine de kalplerini çizerler. Kurdukları cümlelerle doğru bağlacı seçip birleştirip okurlar.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language OUtcomes :
E4.4.S1. Students will be able to talk about their likes and dislikes.
E4.4.S2. Students will be able to engage in simple conversations about likes and dislikes.
E4.4.S3. Students will be able to ask for clarification in conversation
PAINT ME A SENTENCE ACTIVITY
Öğrenciler dört adet rengin bulunduğu palete tahtada aynı renklerin olduğu bölümdeki kelimelerden seçerek cümle oluşturdular. Hem yazma hem de okuma becerisini pekiştirdik.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language OUtcomes :
E4.4.S1. Students will be able to talk about their likes and dislikes.
E4.4.S2. Students will be able to engage in simple conversations about likes and dislikes.
E4.4.S3. Students will be able to ask for clarification in conversation
TUMBLING TOWER ACTIVITY
Öğrenciler I like/I don't like .... ile cümleler kurarak küpleri üst üste dizerler sırayla. Küpleri yerleştirirken düşüren kaybeder. Aynı cümleyi tekrar söylemek kural dışı olduğu için öğrenciler yeni cümleler kurmaya teşvik edilir.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language OUtcomes :
E4.4.S1. Students will be able to talk about their likes and dislikes.
E4.4.S2. Students will be able to engage in simple conversations about lik