NUMBERS
PRACTISING NUMBERS WITH A CATAPULT.
Yere 1/10 arası rakamları tebeşirle yazdık.Öğrenciler mancınaktaki silgiyi fırlattılar ve silginin geldiği sayıyı İngilizce olarak söylemeye çalıştılar.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language Outcome:E2.4.L2. Students will be able to recognize the numbers from 1 to 10.
PRACTISING NUMBERS WITH THE BALLS
1.Öğrencilere üzerinde rakamlar yazılı topları attım onlar da okuyup bana geri attılar.
2.Öğrenciler voş olan toplara herhangi bir sayı yazdılar ve atarken okudular.
3.Öğrenciler catapult kullanarak üzerinde rakamların yazdığı topları attılar ve söylediler.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language Outcome:E2.4.L2. Students will be able to recognize the numbers from 1 to 10.
CLASSROOM OBJECTS BINGO ACTIVITY
Öğrencilere üzerlerinde sınıf eşyalarının olduğu kartlar dağıtılır. Bu kartlar yazılıp silinebilen lamine edilmiş olan bu kartlardır. Benim söylediğim okul eşyasının üzerine çarpı koyarlar bitirince de hep beraber BINGO diye bağırılır. Sonra öğrenciler tek tek kart üstündeki eşyaları İngilizce söylerler.
Etkinliğin Videosu için Tıklayınız.
Language Outcomes:
E2.4.L1. Students will be able to identify and understand the names of some classroom objects.
E2.4.S1. Students will be able to express the correct names of the classroom objects.
HOW MANY AND THE PILL BOX GAME
ilaç kutusunun içine 10 tane fasulye yerleştirdim. Öğrencilerden gözlerini kapatmalarını istedim. Onlar gözlerini kapattıklarında ben içinden fasulye çıkardım ya da ekledim. 'How many' şarkısı eşliğinde sordum,öğrenciler de cevapladılar.
Etkinlik Videosu için tıklayınız.
Language Outcomes:
E2.4.S2. Students will be able to count numbers from 1 to 10.
E2.4.S3. Students will be able express quantities of things.
NUMBERS WRITING PRACTICE ACTIVITIES STEP BY STEP
Öğrencilerle 1-10 arası aşamalı yazma çalışma yaptık.İlk başta cepten yavaş yavaş çıkardığım rakam yazışlarını bilmeye çalıştılar,farkındalık kazandılar. Ardından grup çalışması ile dağıttığım kağıtlar üzerinde çalıştılar. Karışık yazdığım sayıların okunuşunu doğru şekilde yazıp önce bitirmeye çalıştılar. Ardından tahtaya tek tek gelerek karışık verdiğim harfleri doğru sıraya koyup yazdılar. En son aşama olarak tahtaya tek tek gelip söyldeğim sayıyın okunuşunu yazmaya çalıştılar.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language Outcomes:
E2.4.S2. Students will be able to count numbers from 1 to 10.
HOW MANY APPLES ACTIVITY.
How many apples şarkımızı söyleyerek ağaçta kaç elma olduğunu söyledik.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız
Language Outcomes:
E2.4.L2. Students will be able to recognize the numbers from 1 to 10.
E2.4.L3. Students will be able identify quantities of things.
E2.4.S2. Students will be able to count numbers from 1 to 10
E2.4.S3. Students will be able express quantities of things
PEG YOUR AGE ACTIVITY.
Öğrenciler dağıttığım mandallar üzerie yaşlarını yazarak kartondan yaptığım pastaya tutturdular ve yaşlarını söylediler.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language Outcomes:
E2.4.L2. Students will be able to recognize the numbers from 1 to 10.
E2.4.S2. Students will be able to count numbers from 1 to 10
.
A WRITING ACTIVITY WITH CLASSROOM OBJECTS
Öğrenciler kağıtlara birer sınıf eşyası ismi yazdılar. Toplanan kağıtları makasla yarıdan ikiye kestim. Öğrenciler tek tek gelip birer kağıt çektiler, tamamlayıp tahtaya yazmaya çalıştılar.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language Outcomes:
E2.4.L1. Students will be able to identify and understand the names of some classroom objects.
E2.4.S1. Students will be able to express the correct names of the classroom objects.
GIVE ME ....BOX ACTIVITY
Öğrencilere renkli kalemler dağıttım ilk önce ben onlardan 'give me...' yapısını kullarak kalemleri istedim ardından da,öğrenciler kutuyu elden ele geçirerek give me...ve here you are yapılarını pekiştirmek için cümle kurdular.
Etkinlik Videosu için Tıklayınız.
Language outcomes:
Language Outcomes:
E2.4.L1. Students will be able to identify and understand the names of some classroom objects.
E2.4.S1. Students will be able to express the correct names of the classroom objects.